Zasady zwrotów i reklamacji

  1. Na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów (wyjąwszy koszty określone w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego).
  2. Sklep zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi towaru pozbawionego wad.
  3. W ramach ewentualnego postępowania reklamacyjnego Klient ma prawo wymiany towaru, naprawy towaru, obniżenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy sprzedaży.

Procedura zwrotów na podstawie Regulaminu

  1. Zwrot towaru może nastąpić w terminie do 14 dni od dnia zakupu, bez podania przyczyny.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na specjalnym formularzu dostępnym na stronie internetowej lub w innej pisemnej formie.
  3. Istnieje możliwość zwrotu gotówki lub wymiana towaru.
  4. Zwracany towar powinien zostać nadany za pośrednictwem kuriera DPD lub kuriera InPost.
  5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  6. Klient odsyła towar na własny koszt i ryzyko – ponosi koszty opakowania i przesyłki.
  7. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania – powinien posiadać metki wewnętrzne, a także oryginalne metki zewnętrzne i zawieszki papierowe.
  8. Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Do opakowania należy dołączyć paragon lub fakturę otrzymaną przy zakupie.
  9. Sklep niezwłocznie – w ciągu 3 dni od odstąpienia od umowy zwraca środki na konto Klienta.
  10. Zwrot środków pieniężnych następuje przy pomocy takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.
  11. Sklep nie ponosi odpowiedzialności, jeśli do opóźnienia zwrotu środków doszło na skutek podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych.
  12. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku umowy dotyczącej towaru, który został przerobiony zgodnie z preferencjami i indywidualnymi potrzebami Klienta, na przykład na skutek dodania inicjałów lub dedykacji
  13. Zwroty towaru należy przesyłać na poniższy adres:
    Olifam Oleksandr Ilashchuk
    ul. Korkowa, 161C/70
    04-549 Warszawa

Jak zwrócić towar?

Szybki zwrot – dostępny dla zarejestrowanych Klientów:

  1. Uzupełnienie formularza zwrotu dostępnego na stronie szczegółów zamówienia, na indywidualnym koncie Klienta.
  2. Wysłanie produktu na adres Sklepu.
  3. Sklep w ciągu 3 dni od otrzymania zwrotu, po sprawdzeniu towaru, odsyła środki pieniężne lub wysyła nowy produkt. W przypadku, gdy towar jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania, Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru.

Procedura zwrotu – dla niezarejestrowanych Klientów:

  1. Napisanie przez Klienta wiadomości e-maila z informacją o zwrocie towaru. Adres do korespondencji: support@bagazowo.pl.
  2. Sklep, w odpowiedzi na e-mail, wysyła wzór oświadczenia o zwrot towaru.
  3. Wydrukowanie i wypełnienie przez Klienta wzoru oświadczenia. Oświadczenie wraz z towarem należy odesłać na adres Sklepu.
  4. Sklep po otrzymaniu towaru wraz z formularzem zwrotu sprawdza produkt i w ciągu 3 dni odsyła środki pieniężne lub wymienia towar na nowy. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania.